neděle 5. ledna 2014

Přečteno v prosinci (2013)

V prosinci se mi podařilo přečíst čtyři knihy. Jsem moc ráda, že jsem se vrátila k anglickým knížkám a přečetla jsem hned dvě.

1. Svět Tryllů - Dědička: Amanda Hocking

2. Bloodlines - The Fiery Heart: Richelle Mead
3. Škola noci - Zrazená: P. C. Cast
4. Harry Potter and the Sorcerer's Stone: J. K. Rowling

Už od února jsem, kdy vyšel  třetí díl v sérii Pokrevní pouta, jsem se těšila na The Fiery Heart, takže hned jak tato kniha vyšla, jsem si ji prostě musela přečíst. Školu noci jsem měla už nějakou dobu rozečtenou, tak jsem dočetla posledních sto stránek. Dědičku už jsem nějakou dobu plánovala si přečíst, ale nějak mi do toho vždycky něco vlezlo, ale když už jsem se k tomu dostala, kniha mi od začátku do konce hrozně připomínala knihu Železný král. A Harry Potter? No, ke klasikám se občas musí vracet, nemyslíte?

Žádné komentáře:

Okomentovat