středa 8. ledna 2014

Hunger games - Aréna smrti: Suzanne Collins

Lidé žijící v hlavním městě Kapitol, rozdělili chudší lidi do třinácti okolních krajů. Příslušníci třináctého kraje se vzbouřili a Kapitol je nechal vyhladit. Aby se vzpoura neopakovala, zavedli každoroční Hry, kdy vyberou z každého kraje dívku a chlapce od dvanácti do devatenácti let, a posílají je do arény, kde bojují na život a na smrt o to, kdo z nich se vrátí domů. Vítěz je jen jeden. Katniss, která se narodila ve dvanáctém kraji, se dobrovolně přihlásí, aby zachránila svou dvanáctiletou sestru, která je vylosována aby zastupovala dvanáctý kraj. Teď už musí jen přežít několik dní v aréně mezi několika dalšími mladými lidmi, a někteří jsou na tyto Hry trénovaní celý život.



Hodnocení podle mě:

Tato knihu už nějakou dobu budí velký rozruch, je na ni plno skvělých kladných recenzí a většina si ji vychvaluje od začátku do konce. Budu asi jedna z mála, které se tato kniha nelíbila. Přibližně před rokem jsem viděla film a přišlo mi, že je docela o ničem. A po přečtení knihy stejně nezměním názor, byla sice akčnější, ale pořád mi tam něco chybělo. Pořád ale dávám naději druhému dílu, který si tentokrát přečtu dříve, než se podívám na film.

2 komentáře:

  1. Já Hunger games miluji. :) Nechápu tě! :D

    OdpovědětVymazat
  2. Taky jsem se divila, že kniha rozproudila tolik rozhovorů, kladných recenzí, nalákala čtenáře i diváky. Ale mě prostě nějak nechytla.

    OdpovědětVymazat