pátek 3. ledna 2014

Nákupy s rodinou

Včera mi rodiče oznámili, že si další den zajedeme do nákupního centra, a pak si zajdeme na oběd. Po tom co jsem poprvé v životě ochutnala čínské nudle, jsem co nejdříve vyhledala knihkupectví a udělala jsem si ohromnou radost - do své knihovničky jsem si přikoupila nové dvě knížky:
1. Serafína - Rachel Hartmanová
2. Mezi zloději - Douglas Hulick

Serafína je docela nová kniha, ale už jsem na ni dostala pár doporučení, ale i bez nich bych si ji přečetla. Dozvěděla jsem se o ní asi před měsícem a námět s drakem se mi hned zalíbil. Draky mám opravdu ráda a pár knih jsem o nich už četla, ale ne všechny byly úplně povedené, jenom knihy Eragon a jeho následující díly jsem si obzvlášť oblíbila, ale kdo ví, třeba se to po této knize změní.



Druhou knihu jsem si koupila tak trochu na slepo. Nevím co od ní můžu očekávat, ale obálka i anotace se mi líbily, a když k tomu přidáte, že byla kniha ve slevě, nešlo odolat, abych si ji nekoupila. Doufám, že mě nezklame.

Žádné komentáře:

Okomentovat