úterý 1. října 2013

Přečteno v září (2013)

V měsíci září jsem úspěšně kombinovala učení a čtení a musím říct, že se mi docela povedlo vytvořit rovnováhu. Jsem opravdu ráda, že jsem zvládla přečíst tolik knih a myslím, že je to můj osobní rekord v přečtení knih/měsíc. A pozor, je to přesně třináct knih. Pro mě je to opravdu pozoruhodné číslo, protože průměrně čtu takových pět nebo šest knih, takže jsem více než nadšená, že se mi podařil přečíst více než dvojnásobek.


1. VA - Mrazivý polibek: Richelle Mead

2. VA - Stínem políbená: Richelle Mead
3. VA - Krvavý slib: Richelle Mead
4. VA - Svázána magií: Richelle Mead
5. VA - Poslední oběť: Richelle Mead
6. Avena - Skrytá: Marianne Curley
7. Pokrevní pouta: Richelle Mead (přečteno podruhé)
8. Pokrevní pouta - Zlatá lilie: Richelle Mead (přečteno podruhé)
9. Noční lovci - Na půl cesty do hrobu: Jeaniene Frost
10. Anna krví oděná: Kendare Blake
11. Noční lovci - Jednou nohou v hrobě: Jeaniene Frost
12. Drakie: Sophie Jordan
13. Syn pekel - Vlčí krev: Michaela Burdová


Nejvíce jsem nadšená ze série VA a Noční lovci a zbytek ze série Drakie mám přichystáno na příští měsíc.




Žádné komentáře:

Okomentovat