pondělí 30. září 2013

Syn pekel - Vlčí krev: Michaela Burdová

Hodnocení podle mě:
Na tuto knihu už jsem se těšila hodně dlouho. Od stejné autorky jsem četla Poselství jednorožců, už to bylo sice dávno, ale všechny tři díly se mi hodně líbily.
První část knihy je hlavně o Aragen, jak se dostává k moci. Fakt jsem si ze začátku myslela, že to bude kladná postava a dokud tam nebyl jistý incident s její sestrou, tak jsem ji měla ráda. A taky chudák Werin - a já jsem si říkala, proč je na obrázku bez oka, když na začátku má ještě obě dvě. Taky jsem tak úplně nepochopila, když jako Temnovlci měli takové genetické problémy, proč se nespojili s jinou smečkou. Později se v knize o žádné jiné nezmiňovali, ale na začátku určitě nebyli sami.
Druhá polovina knihy - Neranova část - mě bavila o dost více. Konečně tam byla nějaká postava, která měla svědomí a zamlouvala se mi :D. Štve mě, že tam vysvětlili, co se přesně stalo s tím jeho bratrem až skoro na konci knihy, protože jsem od začátku tak docela nechápala, o co tam vlastně jde.
Dále Liadel mi připadala docela fajn, ale někdy mi šla na nervy stejně jako Neranovi. Ale ona sama měla opravdu dobrou minulost.
Na knize se moc nelíbilo, že spisovatelka přehazovala hlavní postavy. Podle mě, kdyby celou tu druhou část knihy vyprávěla jenom za Nerana, tak by to bylo lepší. Dále mi přišla mapa v knize zbytečná a nepotřebná, u některých knih je mapa docela nezbytná, protože je tam tolik názvů a různých míst, že si to nejde zapamatovat, ale to nebyl tenhle příklad.
Očekávám druhý díl, snad se k němu dostanu co nejdříve.

Žádné komentáře:

Okomentovat