pondělí 16. září 2013

Inspiration (1)

Tento nápad pochází z dílny Nikki Finn.
Cílem tohoto nedělního meme je zveřejnit 3 obrázky z internetu, které Vás nějak inspirovaly, nebo se Vám líbily.


Sice není neděle, ale pondělí, protože jsem začala dneska, tak sem přidám tři obrázky za včerejšek.








 Tak tenhle obrázek tady nesmí chybět, protože právě vlk je moje nejoblíbenější zvíře. Vždy mě inspiruje k mnoha věcem, mezi které patří hlavně malování.

Z tohoto obrázku mám, pocit, že všechny knihy na světe jsou nějak magické. A když nepřipadají magické mně, tak jsou kouzelné pro někoho jiného.

Tenhle obrázek prostě nešlo sem nedát, když už jsem na něj jednou narazila. Miluju takovéhle auta a motorky, a k tomu je pro mě černá a modrá úplně boží kombinace. Takže jsem tomu nemohla odolat.

2 komentáře: