sobota 21. září 2013

Mesíční kroniky - Marissa Meyer

Do této série jsem zamilovaná už od té doby, co jsem dočetla první díl. Byl to opravdu neuvěřitelný příběh a doufám, že druhý nebude méně úžasný a napínavý. Už to nebylo stále opakování příběhů upírů, čarodějek... Tohle bylo něco nového. Stejně jako Rowlingová byla jedna z prvních, kdo začal psát o magii. Meyerová napsala stejně úžasný příběh (ne-li lepší) o známých pohádkách s moderní technologií. Doufám, že se ke knize dostanu co nejdříve, protože už je to pár týdnů, co se kniha objevila na pultech v knihkupectví.
K obálce bych jenom řekla, že původní byla lepší ale česká taky není k zahození. Třeba u prvního dílu jsem četla mnoho kritik k obálce, což byla pravda, že se mi nelíbilo jak moc ji změnili, ale mě stejně zalíbila.

První díl
Česká
 










Původní


Druhý díl
Česká
 










Původní



Book trailer první díl




Book trailer druhý díl

Žádné komentáře:

Okomentovat