sobota 6. dubna 2013

Já a moje příšera: Dick King-Smith


Tento příběh začína ve chvíli, kdy dvě děti najdou u moře záhadné vejce. Ještě ten večer se z něj vylíhne záhadný tvor. Před matkou ho chvíli tají, ale jen co se tvoreček nevleze do vany, musí to oznámit rodině, aby jim s ním pomohli. Jejich děda jim vypráví historky a legendy o takových tvorech. Všichni se zhodnou na jménu Crusoe, protože stejně jako ten námořník, zde pouze jenom ztroskotal. Tvor roste tak rychle, že je mu brzy malé i jezírko na zahradě. A rodina musí tohoto záhadného tvora uchránit před zraky lidí a dovést ho někam, kde bude svobodný a bude se moct volně pohybovat.




Hodnocení podle mě:
Tuto knihu jsem četla hodně dávno, ale líbila se mi. Doporučuju mladším čtenářům. Četla se velmi dobře, styl psaní mi vyhovoval a kniha má maličko stránek, takže jestli chcete něco odpočinkového, vyberte si tuto, protože za jeden den ji máte přečtenou.

Žádné komentáře:

Okomentovat