sobota 6. dubna 2013

Cinder: Marissa Meyer


Cinder je mechanička a pro většinu lidí pouhá hříčka přírody, její macecha ji považuje za neúnosné přemeno. Ale ona o sobě neuvažuje špatně. Být kyborg má své výhody dokáže opravovat mechanické věci jako jsou roboti nebo vznášedla. Je jednou z nejvyhlášenější mechaničkou ve městě a to k ní dovede prince, který potřebuje zprovoznit androida. Podle toho jak to spěchá, musel se androit dozvědět něco důležitého a Cinder také zjišťuje, že ho nerozbila nějaká porucha opotřebovanosti, ale někdo ho rozbil úmyslně. Hodlá na prince udělat, co nejlepší dojem, ale její nevlastní sestra se nakazí nevyléčitelným morem, který se pohybuje v zemi už několik desetiletí. Její macecha z nakažení Cindřiny sestry obviní právě ji a pošle Cinder do výzkumné laboratoře, kde se dělají pokusy na kybogzích, aby našli lék na smrtící mor. Má to však jeden háček - ještě žádný kyborg tyto pokusy nepřežil.



Hodnocení podle mě:
Kniha se mi velmi llíbila, odehrává se v budoucnosti a líbili se mi ty technologie, které jsou v knize použité. Dějem kniha připomíná popelku (odtud ten název Cinder - Cinderela), myslím, že se to hodně povedlo a očekávám další díl, doufám, že se dočkám.
Obálka - Když někdo popisoval tuto knížku, hodněkrát jsem četla, že obálka je odradila. Ale já jsem si ji přečetla hlavně kvůli té obálky, ale souhlasím, že původní byla lepší.




Stáhnout: ZDE

Žádné komentáře:

Okomentovat