sobota 6. dubna 2013

Kronika prokletých zaklínačů - Nádherná temnota: K. Garciová, M. Stohlová

Lena s Ethanem přežili Leniny šesnácté narozeniny. Teď už jsou oba dva zdraví zase ve škole. Ethan si myslí, že se všechno vrací do normálu, oproti tomu Lena si klade za vinu strýcovu smrt a nemůže se s tím vyrovnat. Ethan jí s tím také nedokáže pomoci a ani po několika měsících nechápe, co se vlastně Leně stalo. Ta se od něj odtahuje a vrhá se do nebezpečí se svou sestřenicí Rydley. Ethan se snaží jít ve stopách své matky a studovat svět zaklínačů a hlavně se snaží najít způsob, jak Lenu zachránit dřív než bude pozdě.
Ale jediný způsob je - vydat se za ní.




Hodnocení podle mě:
Oproti tomu, jak mě první díl nadchl, tak tenhle mě úplně stejně zklamal. Musím říct, že když jsem tuto knihu dočetla, tak jsem vůbec neměla chuť číst další díl, a když jsem začala číst třetí díl, tak jsem ho stejně nedočetla. Podle mě je nejlepší ten první a ty ostatní ani začínat nemusíte.

Žádné komentáře:

Okomentovat