sobota 6. dubna 2013

Bloodlines The Indigo spell: Richelle Mead

Na začátku jede Sydney s alchymisty i Moroji na svatbu, kde ji přede všemi Adrian požádá o tanec. Sydney neví co má dělat, a tak se otočí na ostatní alchymisty aby je požádala o radu. Ti chvíli váhají, ale nakonec ji jenom povzbudí. Mezitím Sydney Adriana požádá aby ji pomohl s kouzlem, které najde hledanou osobu - Marcuse (jedním z BÝVALÝCH alchymistů). Alchymisté nikdy neměli žádné zrádce ani se od nich nedalo odejít, proto Sydney tenhle Marcus tolik zajímá. I když se ptala nadřízených řekli ji, že nemají o nikom takovém žádné záznamy, čemuž ani náhodou nevěří. Proto se ho rozhodne hledat. Když ho konečně najde zjistí, že přestal být loajální alchymistům díky kouzlu tetování, které má přes zlatou lilii. Dozví se, že jich je mnohem víc než čekala, a že jsou vlastně úplně stejní jako ona, že alchymisté spolupracují s lovci upírů, kteří se snažili zabít Soňu. A sama začne uvažovat o tom, že se přidá k nim.
Po nějaké době se rozhodne jestli jim věřit nebo ne. Ve škole ji správkyně oznámí, že ji na pokoji čeká sestřenice. Sydney je zvědavá kdo za ní přijel, ale když otevře dveře pokoje zděsí se.




Hodnocení podle mě:
Už od přečtení druhého dílu jsem se těšila až si koupím další. Odpočítávala jsem dny do 12. února, avšak pak jsem zjistila, že 12. února tato kniha vychází v USA. Z toho jsem byla dost zničená, ale víc už jsem čekat nedokázala, já si ji prostě musela přečíst, co nejdřív i kdyby byla v japonštině. Někdy jsem sice nevěděla jak se kdo kam dostal, ale na sto procent to nebylo tou knížkou :D. Konečně se dočkáme toho, na co jsme už od prvního dílu čekali. Velmi se mi líbila, a i když už ji mám přečtenou, pořád mám v plánu si ji koupit. Vtipné mi přišlo když Sydney přišla do Adrianovy ložnice a její první myšlenky byly: What does he wear? Does he wear anything?

Žádné komentáře:

Okomentovat