sobota 17. října 2015

Objevy, zázraky a chyby (2)

Další část knížek, které jsem přečetla během posledního půl roku. Už jsem ve třetině!!! :)







Kniha, od které jsem se nedokázala odtrhnout:

     Černý led – Becca Fitzpatrick
     I když svou volbu nedokážu pořádně vysvětlit, vím, že žádná z těch dalších knih se téhle nevyrovná. Alespoň co se své poutavosti týče. Něco mě tady neuvěřitelně fascinovalo, i když jsem se v několika případech nedokázala ubránit protočení očí. Na poslední stránku jsem se dostala téměř za jedno posezení.

Kniha, od které jsem čekala něco víc:


     Papírová města – John Green
     Filmový trailer, který jsem zhlédla jako první, mě přinutil si příběh přečíst. Nečetla jsem Hvězdy nám nepřály nebo jiné dílo autora. Jsem si však vědoma jejich popularity. Proto jsem byla dost překvapená, když se z této knihy vyvinulo něco jiného, než jsem si představovala. A ne zrovna v dobrém. Chvílemi jsem se snad dokonce až nudila.


Kniha, o které se mi zdálo:


     Soumrak království – Morgan Rhodes
     Tohle byl den, kdy jsem za odpoledne přečetla víc než 250 stránek a pak šla rovnou spát. To se pak není čemu divit, když si jde člověk lehnout s plnou hlavou nejrůznějších teorií, předpokladů a očekávání. Samozřejmě, že moje sny obsahovaly nejrůznější dialogy postav a potenciální pokračování  příběhu. Jen se mi příliš nezamlouvalo, že po probuzení mi chvíli trvalo, než jsem si uspořádala, co se opravdu stalo a co se mi pouze zdálo.


Kniha, kterou jsem přečetla spíše z povinnosti:


     Bílý tesák – Jack London
     I když to začalo pouze jako úkol z angličtiny, překvapivě se mi kniha líbila. Taky to byla moje první audiokniha snad po celém roce, protože jsem zásadně proti nim. Pořád si nejsem jistá, jestli bych si Bílého tesáka přečetla z vlastního rozhodnutí, ale nepovažuji to za ztrátu času.




Kniha s hloupou hrdinkou:


     Napůl divoký – Sally Green
     Annalise není přímo hlavní postava, ale nenapadlo mě nic jiného, co bych do této kategorie zařadila raději. V prvním díle jsem si ji dokonce i oblíbila, ale už od prvních stránek Napůl divokého jsem ji doslova nemohla vystát. Neuvěřitelně naivní holka najednou procitla a zjistila, že všechno není tak růžové a k tomu se snaží vzít zpátky svoje rozhodnutí. Tak proč se prostě nezamyslela dvakrát, než udělala něco takového, místo toho, aby teprve teď zjišťovala, jaké jsou důsledky. A aby toho nebylo málo, tak všechno zkazí ještě víc, když se to snaží dát do pořádku. Grrr...jak já tu holku nesnáším.

Kniha, kterou jsem musela mít okamžitě:


     Crown of Midnight – Sarah J. Maas

     Tuhle jsem začala číst ještě ten stejný den, co jsem dokončila předchozí díl. Ve čtečce jsem ji měla už pár měsíců, takže mi nebránilo vůbec nic, abych se do ní pustila okamžitě. A to jsem taky udělala. Pamatuji si, že to byla téměř fyzická potřeba pokračovat v sérii a určitě by se stalo něco hrozného, kdybych se tomu vzepřela.

Žádné komentáře:

Okomentovat