čtvrtek 1. ledna 2015

Šťastný nový rok 2015

Rok 2014 je za námi a přinesl s sebou spoustu změn jak na blogu tak v životě. My books and dreams si získal několik pravidelných čtenářů, za což vám všem blog i já děkujeme. Doufáme, že naše recenze nalákaly na knihy, trailery na seriály nebo filmy, písničky zpříjemnily dlouhé chvíle a obrázky vyvolaly jakoukoliv reakci. Mimo to všechno jsem ráda, že jsem se tento rok konečně ponořila do psaní vlastní tvorby a vytvořila několik přijatelných povídek.
Snad vám byly všem na Vánoce doručeny dárky, které jste si přáli (mezi nimi minimálně jedna knížka). Já osobně jsem velmi spokojená a v nejbližší době se chystám nafotit svou knihovničku, abych vám ukázala, jak vypadá po roce 2014.
Přeji všem krásný a úspěšný právě začínající rok 2015. K tomu také mnoho úsměvů a radosti.

Žádné komentáře:

Okomentovat