neděle 13. dubna 2014

Nakladatelský maraton - Fantom print

Tento projekt pochází z blogu Book and smile. A o co v něm půjde? Půjde o to, vyfotit a ukázat knihy od jednotlivých nakladatelství. Den přidávání článků je na vás. Jen pro pořádek je určen rozpis těch nejznámějších. Pokud se stane, že od nějakého nakladatelství nebudete mít nějakou knihu, vůbec to nevadí. Můžete napsat, jaké knihy byste od toho daného nakladatelství chtěly apod.




Po dlouhé době přidávám knihy dalšího nakladatelství a číslo šest má Fantom Print. 


Jak je možné, že od nakladatelství, které je zaměřené na sci-fi a fantasy nemám ani jednu knihu? No, tak se aspoň podíváme, které by se mi mohly doma někdy objevit.



Noční lovci - Jeaniene Frost

1. Na půl cesty do hrobu
2. Jednou nohou v hrobě
3. Nenávist až za hrob
4. Předurčena do hrobu
5. Před záhrobím
6. Jeden hrob za druhým
7. Z hrobu
-Touhle sérií jsem upřímně hodně nadšená, mám zatím přečtené čtyři díly, ale ty se mi líbily tak, že bych si je mohla i někdy koupit. Tedy pokud mé nadšení vydrží i v následujících dílech.



Ilona Andrews
8. Magie mrtvých
9. Magie spaluje
10. Magie útočí
11. Magie krve
12. Magie zabíjí
13. Magie na vzestupu
14. Magie střelného prachu
-Z téhle série mám přečtenou pouze první knihu, ale určitě mám v plánu si přečíst i ty další.



Patricia Briggs
15. Měsíční píseň
16. Krevní pouto
17. Železný polibek
18. Zkřížené hnáty
19. Stříbrná relikvie
20. Říční znamení
-Měsíční píseň jsem dočetla právě před pár dny a chystám se na zbytek série (doufám, že v nejbližší době).



Brent Weeks
21. Cesta stínů
22. Hranice stínů
23. Za stíny








Vypadá to, že tohle nakladatelství má opravdu hodně dobrých fantasy sérií. Nemůžu uvěřit, že doma žádnou nemám. Snad se to brzy spraví.

Žádné komentáře:

Okomentovat