sobota 26. dubna 2014

Hobbit: An unexpected journey

Film sleduje cestu hlavní postavy Bilbo Pytlíka, který se ocitne na dobrodružné výpravě. Cílem cesty je si znovu nárokovat ztracené trpasličí království Erebor. Bilba nečekaně osloví čaroděj Gandalf Šedý, díky kterému se ocitne ve společnosti třinácti trpaslíků v čele s legendárním bojovníkem Thorinem. Cesta do divočiny vede přes tajemné země, kde se to hemží zlobry, skřety a kouzelníky. Ačkoliv cíl jejich výpravy - Osamělá hora, leží na Východě, musí projít nejdříve jeskynním systémem, kde Bilbo potká někoho, kdo mu navždy změní život…Gluma. Skromný Bilbo Pytlík pak sám s Glumem na břehu podzemního jezera objeví nejen hloubku lstivosti a odvahy, která překvapí i jeho samotného, ale také získá do svého vlastnictví Glumův prsten „miláška“, který má nečekané a užitečné možnosti... Jednoduchý zlatý prsten je spojen s osudem celé Středozemě takovým způsobem, jaký Bilbo nemůže zatím ani tušit.
Zdroj: CSFD




Dneska jsem se konečně podívala na tento film. A ne, nejsem opožděná. Jenom jsem si říkala, že si první přečtu knížku, abych si příběh více užila. Ale pak mě začalo unavovat, jak se mě každý ptal: "Už jsi viděla Hobbita?", a navíc jsem zjistila, že mám teď dost knížek, takže bych se v nejbližší době k této knize nedostala. Ale nemůžu říct, že by mi to vadilo, protože tento film je opravdu úžasný. Nikdy jsem nikoho nenechala, aby mi pověděl o filmu, takže jsem ani v nejmenším nevěděla, co můžu očekávat.
Konečně jsem se dozvěděla, jak to začalo s trpaslíky a elfy, a jejich nenávistí, ale musím říct, že je to docela oprávněné, já bych se za to s nimi taky nebavila.
Z trpaslíků jsem si oblíbila Filiho a Kiliho, hlavně u scény s poníky, ale bez ostatních by to taky nešlo. Konečně jsem se přesně dozvěděla, jak Bilbo přišel k prstenu, protože v knize Společenstvo prstenů je o tom jen zmínka. Velmi se mi líbily hádanky Bilba a Gluma, i když jsem sama uhodla jen dvě.
Ale u střetů se skřety mi přišlo, že se trpaslíci o sebe neumí postarat sami, protože je musel zachraňovat Gandalf, ale to je jen drobnost.

I když jsem o další části neslyšela tak dobré hodnocení jako u téhle, určitě se na ni ráda podívám.

Žádné komentáře:

Okomentovat