pátek 20. prosince 2013

Škola noci - Zrazená: P. C. Cast

Zoey se ve své nové škole stává předsedkyně Dcer temnot a zaujímá tak místo Afrodity, se kterou se tak nenávidí. Okolo školy však mizí lidští středoškoláci, a později jejich nalezené těla nesou rány až moc podobné upířím útokům. Zoey se vydává hledat pravdu, protože mezi unesenými je i její bývalý přítel, se kterým tak úplně neukončila styky po tom, co se stala upírkou. Čím víc se snaží přijít na příčinu umrtí lidí, tím víc se děsí odhalení, protože jestli má pravdu, tak ji zradila jedna z nejbližších osob.



Hodnocení podle mě:

Po tom, co jsem asi před půl rokem načala tuto knihu, jsem se k ní dneska konečně vrátila přečetla ji. I když už si to úplně přesně nepamatuju, řekla bych, že se mi první díl líbil víc. A ani ten bych nezařadila mezi oblíbené knihy. Sice jsem se do knihy začetla, ale nebylo to tak, že bych hltala každé slovo jako např. u Nočních lovců a jiných knížek. Příběh byl sice dobře vymyšlený, ale ne přímo dobře napsaný a to je mi líto, protože tuhle sérii mi doporučila kamarádka a té se velmi líbila.

Žádné komentáře:

Okomentovat