středa 18. prosince 2013

Bloodlines - The Fiery Heart: Richlle Mead

Po příjezdu Zoe do Palm Springs se věci pro Sydney a Adriana stávají ještě složitější. Sydney musí dávat větší pozor než kdykoliv dřív, musí před ní nejen tajit svůj vztah s vampýrem, ale taky své magické schopnosti, pro které má velké nadání. Morojové pomocí nejnovějšího živlu pomalu objevují tajemství o přeměně Strigoje na jeho dřívější rasu. Ale používání takového množství tohoto živlu si ponese následky. Zoe je sice patnáctiletá holka, ale brzy pozná, že Sydney tráví mnohem více času venku než by měla, po čemž se vše ještě více zkomplikuje. Je však silnější sesterské pouto nebo loajalita k alchymistům?



Hodnocení podle mě:

Jak to mohla autorka takhle ukončit? Tohle bude ještě horší čekání než po druhém dílu. Jak může tohle někdo vydržet, když je další část v nedohlednu?
Po této druhé anglické knížce jsem zjistila, že naopak od té první jsem rozuměla skoro všemu, což mě docela překvapilo. Stejně jako ostatní knihy této autorky, byla tahle skvostná. Stejně jako v předešlých dílech dokázala přesně vystihnout každou situaci. Nechyběly ani akční scény, ve kterých jsem se vyžívala. A ani při kapitolách, kde se nestalo nic zásadního (a těch moc nebylo), jsem se ani na chvíli nenudila. 
Ale vážně...jak mám vydržet nejméně půl roku do dalšího dílu, když to mělo takovýhle konec?

Žádné komentáře:

Okomentovat