pondělí 28. října 2013

Série Vampýrská akademie

Už od prvního dílu byla tato série jednou z mých nejoblíbenějších. Od Richelle se všechny knihy skvěle čtou a k tomu vymyslela skvělý YA příběh. Musím říct, že už dlouho jsem nenarazila na takhle skvělou sérii. Doporučuji všem si ji přečíst, určitě Vás nezklame. Nejvíce se mi líbil čtvrtý a šestý díl. Ten čtvrtý byl asi nejnapínavější, ale měl pomalý rozjezd , takže mi hrozně vadilo, že se v první polovině knihy vlastně nic nestalo. Oproti tomu byla akce v šestém díle už od začátku. Knihy měly často neočekávané, překvapující a někdy i šokující scény. V "druhé sérii" VA se řeší věci, které se nestihly vyřešit v posledním dílu a za to jsem autorce vděčná, protože druhou sérii mám ještě radši a taky se to prostě nemohlo nechat nedořešené.


1. díl - Vampýrská akademie

2. díl - Mrazivá polibek
3. díl - Stínem políbená
4. díl - Krvavý slíb
5. díl - Spoutáni magií
6. díl - Poslední oběť










Žádné komentáře:

Okomentovat