úterý 29. října 2013

Seriál Sherlock

posterTento seriál mě dost potěšil, i když jsem si po prvních pěti minutách prvního dílu říkala "co to sakra je?". Oba hlavní herci se na svou roli hodí a příběh je také dobře promyšlený. Zatím jsem viděla první tři díly a doufám, že zbytek bude stejně úžasný. U Sherlocka byste snad i řekli, že musí mít nadpřirozené schopnosti v některých případech, ale v seriálu ho většina lidí má za magora.
Snad jenom u prvního dílu mi vadilo, že jsem uhodla vraha dřív než on. Když běželi za taxíkem, tak mi to bylo už od začátku jasné. Ale jenom tohle, jinak bych se k němu asi nedostala. Naštěstí už se v dalších dílech nic takového nestalo a doufám, že ani nestane.


Názvy dílů:
Studie v růžovém (Study in pink)
Slepý bankéř (The Blind banker)
Velká hra (The Great game)
Skandál v Belgravii (A.Scandal.In.Belgravia)
Psi Baskervillští (The Hounds of Baskerville)
Reichenbašský pád (The Reichenbach fall)

Žádné komentáře:

Okomentovat