úterý 8. října 2013

Černá labuť vzlétá: Carroll Lee

Anotace:
Šestadvacetiletá šperkařka a spolumajitelka galerie Garet Jamesová žije od narození v New Yorku. Kvůli půjčce, kterou si vzal její otec, s nímž bydlí, jim hrozí, že přijdou o galerii i střechu nad hlavou. Zoufalá Garet se při toulkách uličkami města plnými mlhy dostane až ke starožitnictví, kde nikdy dřív nebyla. Když ji starý obchodník požádá o otevření cenné skříňky, nevidí důvod, proč mu nevyhovět. Odnese si stříbrnou kazetu do své dílny, rozpečetí přilepené víčko… a vypustí tak na svět prastaré Zlo, které navždy změní její poklidný život.
Po sérii podivných a nešťastných příhod Garet zjišťuje nejen to, že právě ona musí démony zase spoutat a zastavit tak zoufalství a zmar, ale také že pod povrchem všedního světa se skrývá svět kouzel, záhad a mocných zaklínadel, do něhož prostřednictvím matčiny krve patří i ona. A když se jednou rozhodne překročit práh do magického světa znesvářených sil dobra a zla, najde tam konečně snad i lásku, která jí v životě tak dlouho unikala.





Hodnocení:
Tak u této knihy jsem se musela nutit abych vydržela číst další stránky. do strany dvě stě se tam snad ani nic nestalo, až na otevření skříňky. Je mi to docela líto, protože na tuto knihu jsem se fakt těšila. Ale vůbec mi nepřišla zajímavá. Jen silou vůle jsem otáčela nadcházející stránky. Když se autorka v knize poprvé zmínila o Shakesprearovi, určitě to tak nemyslela, ale mě to připadalo jako výsměch. A v tu chvíli jsem měla chuť knihu zavřít a zahodit na druhý konec místnosti, já mám totiž Shakespeara ráda a jeho knihy taky, takže od té doby jsem se jenom modlila, kdy už kniha skončí. Ani akční scény nebyly nijak dobré. Jsem hodně zklamaná a na druhý díl už ani nemyslím.

Žádné komentáře:

Okomentovat