sobota 7. září 2013

Sbírání listí - Podzimní výzva: Úvod

Rozhodla jsem se zapojit do podzimní výzvy knižního blogu VeEee's Bookshelf.


Smysl a úkol této výzvy je jednoduchý - číst. Což stejně všichni děláme, i když přečteme dvě nebo dvacet knih za měsíc, tak čteme. Vaším úkolem bude si v období od 23. září do 20. prosince, tedy po dobu kalendářního trvání podzimu, zaznamenávat, kolik jste přečetli STRÁNEK, pozor, stránek, ne knih. Protože přece sbíráme listí, takže budeme počítat stránky! 


Když jsem se už dlouho do ničeho nezapojila, tak proč ne právě teď. Sice mi určitě dá škola pořádně zabrat tento rok, ale snad něco málo zvládnu.




Vybrala jsem si výzvu:
Normálně by to nebyl žádný problém, ale letos vážně netuším jestli to zvládnu. Budu se snažit, ale naštěstí je povoleno vlastní výzvu měnit. Takže ještě uvidíme, jak na tom budu.

4 komentáře:

  1. Taky jsem si dala Level 3. :) Budu držet palce.. :)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jo, je to takový dobrý průměr... taky ti přeju hodně štěstí :)

      Vymazat
  2. Ja mám level 2 :D Nech sa ti darí :)

    OdpovědětVymazat