neděle 15. září 2013

Avena - Skrytá: Marianne Curleyová

Ebony si vždycky připadala jiná než ostatní. Ne jenom vzhledem a silou, ale vždy nějak věděla, že její rodiče ji neříkají celou pravdu. A když se jich pořád vyptává, jednou jí řeknou pravdu - adoptovali ji, ale ne tak úplně legální cestou. Pověděli jí o muži, který ji přinesl pouhých pár dní po tom, co její matce zemřel syn, který žil jen čtyřicet šest minut. Ten muž jim pověděl, že se Ebony o tom nikdy nesmí dozvědět, jinak se stane něco strašného. O pár dní později jim vyhoří celý dům a její rodiče beze stopy zmizí. Objeví se lidé, kteří ji mohou poskytnout odpovědi, ale ona jim tak docela nevěří. Avšak je tady až moc nezodpovězených otázek o její minulosti, o její budoucnosti a o ní samé. Ale netuší jestli je pravda děsivá nebo nádherná.



Hodnocení podle mě:
Po pravdě jsem této knize moc šanci nedávala. Mám dost zkušeností s anděli a nejsou až tak dobré a moc ani nepřispělo, že nemám ráda knihy, kde se střídají dvě hlavní postavy v kapitolách (teda až na Legendu). A když už, tak by bylo lepší, kdyby se střídaly kapitoly za Ebony a Thana, namísto Ebony a Jordana. Ale přece jenom jsem dávala knize naději, takže pořádně nemůžu říct jestli mě zklamala nebo překvapila- Myslím, že byla taková, jakou jsem ji očekávala, nebylo to nic u čeho jsem se nudila, ale taky to nebylo, že jsem se od knihy nemohla odtrhnout.

Žádné komentáře:

Okomentovat