neděle 5. května 2013

Zakletá Ella: Gail Garson Levoneová

Při narození jí sudička dala jeden ze svých "skvělých" darů. Protože jako novorozeně v tu chvíli plakala Víla jí obdařila poslušností, řekla: „Přestaň plakat“, a Ella přestala. Když jí někdo dal přímý rozkaz, bez vlastní vůle ho vyplnila. Její otec vždycky cestoval a o jejím prokletí neměl nejmenší tušení. Její maminka jí nikdy nic nepřikazovala a jejich hospodyně jen trochu. Avšak Ella se tomuto prokletí snaží co nejvíce vzdorovat. Příkazy všelijak obchází a dělá jí to radost. Když její maminka umře, na pohřbu se setkává s princem, který měl její matku velmi rád. Otec však Ellu pošle do internátní školy s dvěmi dcerami nafoukané, bohaté paní, která se snaží získat pozornost Ellinina otce. Háta a Olivie brzy poznají, že Ella udělá všechno, co po ní chtějí a zneužívají jejího prokletí. Ona však dále vzdoruje, mstí se a nakonec se rozhodne, že najde sudičku Lucindu, která jí obdařila poslušností. Ale jejich setkaní nedopadne tak, jak si představovala.



Hodnocení podle mě:
Je to taková dětská knížka. Pohádka, ale mě se líbilo shrnutí této knihy, ve kterém je uvedeno, že je kniha inspirovaná Popelkou. Před pár lety jsem viděla film a docela se mi líbil, a i když si ho už moc nepamatuji, kniha mě rozhodně bavila více. Je dobré si jednou za čas přečíst nějakou pohádku.

Žádné komentáře:

Okomentovat