sobota 6. dubna 2013

Temné vize - Posedlost: L. J. Smith


Skupina středoškoláků se zvláštními schopnostmi se sešli v institutu, aby se naučili používat své síli a dál je rozvíjeli. Když ale odhalí skutečné zaměry pana Z., musí utéct. A mají pouze jednu naději - bílý dům, který všichni viděli ve společném snu. Na cestě musí řešit nejrůznější problémy mezi sebou i s lidmi, které potkají na cestách. Kaitlyn ale pozná, že co utekli z institutu něco je jinak, Gabriel se změnil. Jeho chování ji děsí, ale zároveň mu chce pomoct a chce zjistit, co vlastně skrývá. Brzy ale zjistí, že jejich osobní problémy nejsou to nejdůležitější - sleduje je nepřítel, který má až nápadně podobné schopnosti jako oni sami.
Musí se dostat do bílého domu dřív, než je jejich nepřátelé dostihnou a začíná závod s časem.



Hodnocení podle mě:
Dobré mi připadalo, že Kait pomáhala Gabrielovi s problémem, který on sám moc vyřešit neuměl. První díl se mi líbil více, ale to jenom protože jejich cesta byla taková zdlouhavá. Knihu jsem měla přečtenou za dva dny, což je na mě moc dlouho, když má jenom něco málo přes dvě stě. Ale knížka mě velmi bavila a na další díl jsem se těšila ještě víc, než na ten druhý. A rozhodně je to lepší série než Upíří deníky.

Žádné komentáře:

Okomentovat