sobota 6. dubna 2013

Temné vize - Odhalení: L. J. Smith


Kaitlyn studuje na obyčejné střední škole, ona však obyčejná není. Má zvláštní schopnosti, ale lidé ji za to odsuzují. Má pověsst čarodějky. Už kvůli jejím očím ji lidé nemůžou snést a bojí se jí. Je něco jako jasnovidka a dokáže předpovídat nehody, ale lidé si myslí, že je přivolává. Jednou ji však příjde žena pozvat do školy (institutu), kde má začít studovat své schopnosti a naučit se je ovládat. A také tam má studovat s ostatními vrstevníky, kteří mají podobné schopnosti. V institutu pozná Annu, která umí ovládat mysl zvířat, Lewis, který umí něco jako telekinezi, Roba, který má léčivou moc, a tajemného Gabriela, který má velmi nebezpečné nadání - neobvyklé telepatické schopnosti. Studenti postupně začínají zjišťovat, že příchod institutu nebyl pouhou náhodou. A Kaitlyn se musí rozhodnout, komu má věřit…



Hodnocení podle mě:
Kait mi přišla velice sympatická, vlastně všichni, jediný koho jsem přímo nemohla vystát byl Rob. Nevím proč, ale lezlo mi na nervy všechno, co udělal. Gabriel se někdy choval fakt hrozně, ale i tak jsem si ho oblíbila. Kniha je od stejné autorky jako Upíří deníky, ale ty mě přestaly bavit v pátém díle. Tato série mi připadá povedenější a po přečtení jsem si hned musela přečíst další díl.

Žádné komentáře:

Okomentovat