středa 17. dubna 2013

Říše temnot Tajemnství upírů: L. J. Smith

Začínají letní prázniny, a i když Poppy už přes měsíc bobolívá břicho, odmítá být o prázdninách nemocná. Když ale omdlí v kuchyni při snídani, matka ji pošle na vyšetření k doktorovi. Po pár dnech u ní najdou rakovinu, která se u teenagerů objevuje jen velmi zřídka a pravděpodobnost na přežití je menší než tři procenta. Všichni se snaží smížit s pravdou, že Poppy nic nezachrání a zbývají ji pouze pár týdnů života. Její kamarád James nedovolí aby se jí stale něco takového a i když se s Poppy znají už od pěti let, James se jí svěří se svým největším tajemnstvím - je upír. Nabídne Poppy, že ji může přeměnit a to ji zachrání. Poppy chce za každou cenu zůstat naživu a jeho nabídku příjme. Do cesty se jim bohužel staví některé překážky, které nejsou lehké překonat a James tím porušuje hned dva zákony Říše temnot. Je rád, že Poppy nabídl šanci na přežití, ale sám ví, že mu to jen tak neprojde.



Hodnocení podle mě:
Od této knihy jsem toho moc nečekala, hodněkrát jsem ji srovnávala s Upíříma deníkama, které mě vůbec nebavily. Ale nakonec mě knížka mile překvapila, i když mě od této autorky nejvíce bavili Temné vize, ale určitě si přečtu další díl. Hned, jak ho někde objevím :).

Žádné komentáře:

Okomentovat