středa 17. dubna 2013

Pád: Lauren Kate

Luce se dostala do nápravné školy, nic neprovedla, ale protože její přítel uhořel v domě a ona se dostala ven, hodně lidí si myslí, že právě ona je vrah. Tam se setkává s Danielem, nechápe, jak někdo může být chvíli tak milý a v druhé chvíli, jako by k ní cítil čirou nenávist. K tomu ještě nemá moc přátel a hned první den si vyslouží přezdívku Karbenátek. Ve škole nejsou povoleny mobilní telefony nebo některé věci, které si přivezli z domu. Každý jejich krok sledují kamery a už po pár dnech má Lucy všeho dost, neví, jak tady má přežít ještě několik let. Až na pár lidí jsou všichni divní (včetně učitelů). A Daniel je pořád náladový, ale Lucy cítí, že něco skrývá a umane si, že jeho tajemství odhalí za každou cenu. A přitom zjistí, že se tady nedostala pouhou náhodou.



Hodnocení podle mě:
Byla to moje první kniha, kterou jsem četla, která byla zaměřená na anděly a celkem mě nadchla. Doufám, že se brzy dostanu k druhému dílu, protože po tom prvním mi to přišlo, jako dobrý náběh na sérii. Obálka je opravdu hezká, když ji pár lidí vidělo, tak se mě výdycky zeptali, jestli čtu horor. Pravda ta obálka tak trochu s tím názvem působí, ale jinou bych tam ani nechtěla.


Stáhnout: ZDE

Žádné komentáře:

Okomentovat