pondělí 8. dubna 2013

Harry Potter a Ohnivý pohár: J. K. Rowling

Počtvrté se kamarádi znovu setkávají. Nový učitel Obrany proti černé magii se stává Pošuk Moody, který v zničil hodně Smrtijedů, a tak se do školy dostal na žádost Brumbála. Tento rok se na škole v Bradavicích pořádá Turnaj tří kouzelnických škol, kde se bohužel mohou studenti přihlásit až od sedmnácti let. George a Fred Weasleyovi se snaží kouzelný pohár oklamat, to se jim však nepovede, takže studenti z toho nemají radost, když pro ně není naděje, že by se zúčastnili. V den vyhlášení je vybrána dívka z Krasnohůlek Fleur Delacour, Victor Krum a Bradavickým šampion se stal Cedric Diggory. Avšak pohár losoval dál a posledním čtvrtým soutěžícím se stal Harry. I když pravidla jsou jasná, pohár ho vybral, a tak se musí účastnit. Avšak brzy zjišťuje, že jeho jméno v poháru nebyla pouze náhoda.



Hodnocení podle mě:
Musím říct, že tenhle díl mě bavil ze všech nejméně, jak kniha, tak film. Nevím čím to bylo, ale prostě se mi vůbec nelíbil ten nápad té soutěže. Jediné, co se mi líbilo ten konec na hřbitově, ale jinak asi nic. No stejně, když je díl uprostřed série, tak se nedá přeskočit, takže jsem četla dál a těšila se až přejdu k dalšímu dílu.


Stáhnout: ZDE (česky)
                 ZDE (anglicky)

Žádné komentáře:

Okomentovat