sobota 6. dubna 2013

Pokrevní pouta: Richelle Mead

Alchymistka Sydney Sageová je vybrána pro misi, aby ochránila sestru královny Morojů Lissa, před upíry trochu jiného druhu - Strigoji. Lissa si svou politikou nadělala spoustu nepřátel a těm je dobře známo, že kdyby neměla žádného žijícího příbuzného, musela by se vzdát trůnu.Proto její sestru pošlou do bezpečí. Královnina sestra Jill, Sydney, starší alchymista Keith (který ji nemá zrovna v lásce a upíry přímo nenávidí), upíří strážce Eddie a Adrian, u kterého nikdo nezná důvod, proč se rozhodl jet. Všichni jsou vypraveni to světa lidí, do Palm Springs - jedno z nejslunečnějších míst, hned vedle pouště. Tam se z výjimkou Keitha a Adriana přihlásí do školy.
Ze začátku řeší běžné problémy a snaží se aby zapadly mezi nové spolužáky, ale brzy zjistí, že není vše takové jak se zdá. Opravdu jsou tady v bezpečí? A vážně se Keith smířil s tím, že s ním jela právě Sydney?




Hodnocení podle mě:
Moje úplně nejoblíbenější knižní série. Někdy se udává, že je to druhá série Vampírské akademie, kterou také napsala tato spisovatelka. VA jsem ještě nečetla, ale určitě to mám v plánu.
Tato kniha se mi opravdu líbila, tento styl psaní mám ze všech nejradši, ani na chvilinku jsem se v knize nenudila, byla plná napětí. Někdy jsem se dost nasmála a celou jsem ji přečetla jedním dechem. Hrozně jsem se těšila na druhý díl, a tak jsem si hned další den zašla do knihovny a zjistila jsem, že jim přišla zásilka s novými knihami. Ten den jsem už četla další díl.

Žádné komentáře:

Okomentovat