čtvrtek 7. ledna 2016

Po Nedě až do Edenu

Gen, Sisy, David a Epap společně se zbylými dívkami z Misie ujíždějí vlakem neznámo kam. Bojují o holý život a snaží se zachránit jeden druhého a současně svoji jedinou naději: lék. Vědí, že šance na uzdravení jejich blízkých a na lepší svět pro všechny existuje. Stačí jen dostat se k cíli a nevběhnout do pasti.
Osud Genovi chystá i další překvapení – znovu se setkává se Září, jeho první láskou a současně tím nejnebezpečnějším protivníkem…

Název: Past
Název v originále: The Trap
Autor: Andrew Fukuda
Série: Hon
Díl: 3.
Počet stran: 352
Rok vydání: 2015, Fragment

Úžasné zakončení série, myslím, že tento díl se mi líbil nejvíce. Abych pravdu řekla, tak Kořist se mi příliš nezamlouvala, zas tolik se tam toho nestalo až na samotný konec. Hon jako první díl měl přinést něco nového do knižního světa a podle mě se mu to podařilo. Past ale dokázala překonat své předchůdce a úspěšně zakončit příběh Gena a Sisy.
I když se vyjasnila většina věcí, které v předchozích dílech působily dost podivně, pořád zbylo dost otázek. Na některé si jednoduše musím odpověď domyslet sama. Což trochu zamrzelo, ale většinu toho měl autor velmi dobře promyšlené.
Co se ale této knize musí nechat, je moment překvapení. Ani nemůžu spočítat, kolikrát jsem zůstala na stránky zírat, protože se stalo něco úplně jiného, než jsem očekávala. A to jsem docela pyšná na to, že si všímám náznaků, takže snadněji odhadnu, co bude následovat. Tady jsem si toho ale buď nevšimla skoro ani jednou, nebo tady žádné narážky nebyly.
Hlavními postavami jsou tu Sisy, Záře a samozřejmě Gen. Čtenáři mají možnost pohlédnout do Zářiny minulosti, což osvětlilo některá tmavá místa. Přesto se z průměrné postavy stala nenáviděná postava. Tedy aspoň z mého pohledu, já ji vážně nesnáším. Za to, co udělala nebo naopak neudělala. Skvělá postava, kterou bych nejradši praštila za její rozhodování a chování.

Konec se blížil, a když přišel, zcela překvapil. Čekala jsem něco úplně jiného, i když samotnou mě nenapadá jiná alternativa, která by všechno mohla vyřešit tak hladce, jako tahle.

Hodnocení: 5/5


Za poskytnutí recenzního výtisku děkuji nakladatelství Fragment.

Žádné komentáře:

Okomentovat