pondělí 11. ledna 2016

In the Dark - Monica Murphy

Anotace:
Lucy čeká poslední léto před vysokou školou, a proto si potřebuje našetřit pořádné peníze, aby měla vůbec z čeho studovat. Už si zvykla na to, že doma nemají zrovna plno peněz, ačkoliv se její matka snaží, seč může a Lucy je na ni hrdá. Proto když se naskytne příležitost hlídat přes lésto sídlo jedněch boháčů, Lucy nadšeně na nabídku kývne.
Netušila ovšem, že se ve vedlejším domě objeví hříšně přitažlivý a sympatický Gabe, s nímž bude chtít prožít daleko víc než jen obyčejné líbání. Už od začátku si ale oba dva jasně stanoví pravidlo, že jde jen o letní románek, protože ví, že se po létě už nejspíš neuvidí. Jaké je jejich překvapení, když se ocitnou na stejné škole. Jenže teď má Lucy daleko větší problém než je vzájemná přitažlivost. Gabe si totiž pořád myslí, že je Lucy bohatá…
Gabe si nikdy nemyslel, že by ho mohla uhranout jedna dívka, s níž prožil daleko víc než jedno kouzelné léto. Když zjistí, že chodí na stejnou školu, rozhodne se zkusit navázat tam, kde skončili. Nechápe ale, proč se mu Lucy snaží vyhýbat. Jen tak lehce se ale nevzdá…
Název: In the Dark
Autor: Monica Murphy
Série: The Rules
Díl: 2.
Počet stran: 278
Rok vydání: 2015

Tahle kniha se mi líbila o poznání méně než první díl. Lucy mi nepřipadala tak zajímavá jako Jade a to stejné platilo bohužel i pro Gabea. Mrzí mě taky, že jsem se nedočkala nějakého rozřešení s Gabeovou rodinou. Jen pár slov, ale já stejně nemám tušení, jak to dopadlo, jestli Lucy přijali mezi sebe, nebo jestli Gabe převzal otcovu firmu. Připadalo mi to takové trochu nedodělané. Něco mi tady chybělo.
Znovu mě překvapilo, jak lehce a rychle se tyhle knihy čtou. Stejně jako Fair Game, kterou jsem četla asi před měsícem, i tenhle díl, jsem zvládla za jedno odpoledne. Těším se na poslední díl, protože se bude soustředit na mou oblíbenou postavu.


Hodnocení: 4/5

Žádné komentáře:

Okomentovat