pondělí 15. prosince 2014

Fyzika v kostce

I když my konkrétně mít učebnici nemusíme, jsem ráda, že ji mám. Tento obor mě zajímá a kniha mi tak doplňuje některé nejasnosti. Snadno se z ní učí a vzorečky jsou vždy k nalezení. Obsahuje celkem 29 kapitol, které tuším vyplňují učivo celé střední školy a poskytuje alespoň základní informace k maturitě v tomto oboru. Naleznete zde vysvětlující obrázky pokusů, tabulky i grafy, dále také odkazy nebo poznámky k určitým článkům. Nechybí obsah, kde se rychle dohledáte jednotlivých kapitol a podkapitol, ani rejstřík některých pojmů. Jednotlivé otázky a úkoly mi pomohly procvičit si probrané učivo a lépe tomu porozumět. Velmi mě zaujala kapitola Astrofyzika, která se nachází na konci učebnice, nejspíš proto, že kromě pořadí planet od Slunce a teorie velkého třesku nevím o této oblasti fyziky téměř nic.

Žádné komentáře:

Okomentovat