neděle 12. října 2014

Dějepis v kostce II. - Marie Sochrová

Tento druhý díl navazuje na ten předchozí. Popisuje tedy dobu od začátku novověku v roce 1600 až po druhou světovou válku a vývoje jednotlivých států po ní. Popisuje vývoj událostí v jednotlivých obdobích, tamější situaci, kulturu, politiku i vztahy mezi státy. Zároveň mi ale tento i předchozí díl poskytl vědomosti z oblasti českého jazyka i částečně jiných humanitních předmětů. Některá období jsou popsaná do detailu jiné pouze stručně, ale i tak se vším důležitým. Já upřednostňuji tuto malou verzi před tou velkou ve formátu A4.
I když se v učebnici nenacházejí celé věty, ale pouze výpisky, zdá se mi dostatečně přehledná a učí se mi z ní lépe než z některých jiných knih do školy. Dějepis bohužel nepatří mezi mé nejoblíbenější předměty, ale je to právě tato učebnice, která mě donutila si zapamatovat, alespoň základní informace. Někdo, kdo se zajímá o historii určitě ocení tuto učebnici i jako příručku s potřebnými fakty, protože většinu z nich tady pravděpodobně najde.





Za poskytnutí recenzního výtisku děkuji nakladatelství Fragment.

Žádné komentáře:

Okomentovat