pondělí 1. září 2014

Přečteno v srpnu (2014)

Za druhou polovinu prázdnin se mi povedlo dosáhnout docela slušného čísla, ale na to, že jsem nikde moc nebyla mi nějak nestačí. Avšak zase jsem se o kousek přiblížila ke splnění své celoroční výzvy. S novými jedenácti knihami, které si mohu přidat na seznam za uplynulý měsíc, mám dokončení tohoto projektu téměř na dosah.

1. PP - Ohnivé srdce: Richelle Mead


2. Milion sluncí: Beth Revis


3. Dračí oči - Čarodějka: Kristina Hlaváčková


4. Syn pekel - V moci démonů: Michaela Burdová


5. Polibek nesmrtelnosti: Alice Moon


6. Pomsta...Lítost někdy nestačí: Elizabeth Miles


7. BO - Neptunův syn: Rick Riordan


8. Etiketa špionáž: Gail Carriger


9. Kacíř a čarodějka: Philippa Gregory


10. Kateřina před bouří: Robin Bridges


11. Překroč svůj stín: Katie McGarry

Žádné komentáře:

Okomentovat