pátek 1. srpna 2014

The 100 seriál

I když podle mě kniha nebyla napsaná tak, že bych ji zařadila mezi ty lepší, které jsem četla, rozhodla jsem se dát seriálu šanci. A po pravdě? Bylo to jedno z nejlepších rozhodnutí, které jsem udělala za hodně dlouhou dobu. Autorka knihy Kass Morgan se soustředí na vztahy mezi postavami a nějaká politika nebo snaha přežít zaujímá až druhé místo. Zato seriál si to vzal po svém a kniha byla pouhou inspirací. I když proběhlo zmrtvýchvstání, předčasné ukončení života nebo úplné vymazání z historie některých postav oproti knize, dají se takovéto věci přehlédnout. Oproti knižní předlohy je seriál více akční, postavy se více projevují a jsou v jednom kuse aktivní.
Jsem hrozně ráda, že jsem si jako první přečetla knihu, protože v prvním díle, který jsem zhlédla na svém notebooku, se odehrával docela rychle. Události naskakovaly jedna za druhou a já ani nemohla dostatečně popřemýšlet, co se to právě stalo. Po přečtení knihy jsem měla alespoň základní informace, se kterými jsem se rychle dostala do děje, ale nebylo jich tolik, abych věděla, co se stane. To ani náhodou. Seriál je plný překvapení a je jen pár scén a okamžiků, ve kterých byste poznali Morganino dílo.
Už se nemůžu dočkat druhé série, protože třináctá epizoda skončila vážně napínavě. Dokonce mě to navnadilo k přečtení druhého dílu pod názvem Den 21, se kterým jsem původně dost váhala.

Žádné komentáře:

Okomentovat