pondělí 9. června 2014

Zpátky doma!

Po několika hodinách stráveného v nepohodlném autobuse, jsme dojeli do centra Londýna, kde jsme celý den procházeli památky. Kromě Big Benu, Trafalgar square a Buckingham palace, jsem také navštívili muzeum Madame Tussauds a London eye. Noc jsme prospali ve Formuli 1 (nedoporučuji lidem se stejnou sklerózou jako mám já, protože stát v ručníku na chodbě, není zrovna to nejpříjemnější, co vás po náročném dni může potkat).

Druhý den jsme vyjeli do Liverpoolu, samozřejmě na stadion. Byla jsem docela překvapená, že stadion dosahuje těchto rozměrů (nechci říct malý, ale... ano, byl malý). A potom jsme pokračovali do muzea Beatles.
Takové velkém město a náš průvodce nám ani nedal čas zajít do nějakého obchodu. Po tom, co jsme první den měli jen rozchod na suvenýry, nám tímhle začal pěkně lézt na nervy a k tomu si v jednom kuse stěžoval, že něco nestíháme. A to sám mluvil hrozně pomalu a dával nám nesmyslných sedm minut na to, abychom si udělali fotky.
O středě se ani nezmiňuji, protože za to nestojí. Pršelo, takže v přeplněné výletní lodi na jezeře, která se mimochodem ani nehoupala, nešlo vidět ani ň.
Ve čtvrtek jsme si prošli hrad Caernarfon a poté zamířili do obchodu se suvenýry v městečku Llanfairpwllgwyngyllgogerychwyrndrobwllllantysiliogogogoch.
A pak se konečně dostavil pátek, v Chestru jsme samozřejmě všichni zamířili do nejrůznějších obchodů. Většina si to nasměrovala do Primarku a já vyhledala nejbližší knihkupectví - Waterstone's. Ale ke knížce Cress, pro kterou jsem tam původně jela, jsem se nedostala. A když ji neměli ani ve čtvrtém knihkupectví, tak už jsem se vážně naštvala. A tak jsem začala utrácet jako o život. K několika knihám jsem si přikoupila sluchátka, které cestu tam nepřežily, a pyžamo, které už asi dva roky zoufale potřebuji.

Jak už jsem zmínila, Cress jsem nesehnala, ale za to  jsem si domů přivezla plno jiných nových knížek:











Žádné komentáře:

Okomentovat