pátek 28. března 2014

Noční lovci - Předurčena do hrobu: Jeaniene Frost

Anotace:

Poloviční upírka Cat Crawfieldová a její nemrtvý milenec Bones se potkali před šesti lety a od  doby bojovali proti zákeřným nemrtvým, utkali se s pomstychtivým Mistrem upírem a stvrdili své pouto krví. Nyní je čas na oddych. Ale naděje na bezchybnou dovolenou v Paříži se zhroutí v okamžiku, kdy se Cat jedné noci probudí z hrůzostrašného snu. Pronásledují ji vidiny, v nichž se zjevuje upír jménem Gregor. Ten je mocnější než Bones a má vazbu na její minulost, o níž neví ani sama Cat. Gregor věří, že Cat patří jemu a nedá pokoj, dokud ji nedostane. Začíná bitva mezi upírem, který ji straší ve snech, a tím, kdo má její srdce, a je to jedině Cat sama, kdo dokáže Gregorovu moc zlomit. Aby zničila nejhoršího krvesaje, jakému kdy čelila, bude muset sebrat veškerou možnou sílu… I kdyby takové síly mohla dosáhnout jedině předčasnou cestou do hrobu.








Hodnocení:
Musím říct, že se mi ze začátku ani trochu nelíbilo takovéhle pokračování děje. To, že se budeme zabývat Catiinou minulostí, která je vlastně úplně zbytečná. Příběh se až příliš loudal a chvílemi mě i nudil (což jsem si myslela, že není možné, protože až tohohle dílu jsem tuto sérii pokládala za jednu nejlepších v prostředí upírů). Jsem ale ráda, že jsem se prokousala až na konec, protože těch pár posledních kapitol za to určitě stálo. To co postrádaly první stránky, se objevilo na těch posledních, kde jsem na ně zírala s otevřenou pusou. V jednu chvíli se stalo tolik věcí, že jsem nevěděla, nad kterou přemýšlet dříve. I když mi tento díl připadal nejslabší, nemění to nic na tom, že se těším, až si přečtu další díl.

Žádné komentáře:

Okomentovat