úterý 4. února 2014

Bitten a Black Sails

Tak jsem zase po nějaké době objevila seriál, který mě zaujal natolik, abych se na něj začala dívat. A ty seriály jsou hned dva.

1. Bitten

Po první pár dílech vypadá tento seriál velmi slibně, takže uvidíme.

Elena si myslí, že konečně našla toho pravého a bude si žít jako v pohádce, ale jedno malé kousnutí jedné noci všechno změní. Jak se Elena poté zoufale snaží utéct jak před světem, do nějž nikdy nechtěla patřit, tak před mužem, který ji proměnil ve vlkodlaka, opouští svou smečku a vydává se hledat útočiště v novém městě. Zde pracuje jako fotografka a skrývá své vlkodlačí já před novým přítelem. Když se na území její smečky začnou kupit těla, Elena se ocitá zpět ve Stonehaven, vlkodlačím domácím území. Rozpolcena mezi dvěma světy a dvěma láskami si rychle uvědomí, že když přijde na věc, nic ji nezastaví v ochraně její smečky.







Jenom bych snad měla nějaké připomínky kvůli toho, jak proměnění vlkodlaci vypadají. To, že vypadají jako vlci, jsem si už v jiných filmech, seriálech a knížkách zvykla, ale tihle vypadají opravdu až moc pohádkově.




2. Black Sails
Zatím jsem viděla dva díly, ale jsem rozhodnutá zatím pokračovat.

Pirátské dobrodružství Kapitána Flinta, který byl nejobávanějším pirátem své doby, a Johna Silvera, který ukradl mapu ke španělskému pokladu. Oba dva chtějí tento poklad získat, čímž se dostávají do křížku.




Zdroj: YouTube, Edna

Žádné komentáře:

Okomentovat