čtvrtek 2. ledna 2014

Co bylo pod stromečkem?

Tak jako každý, jsme si u nás otevřeli dárky až po štědrovečerní večeři. Letos jsem pod stromečkem našla dvě knížky, které jsem si přála. Mám z nich opravdu radost a už mám jednu z nich přečtenou a druhou už jsem taky začala. Myslím, že bych neměla tolik spěchat, když další Vánoce jsou zase až za rok, ale narozeniny mám za ne celé dva měsíce, takže to by mi mohly taky přibýt jedna či dvě knihy.
Zatím se ale raduju z těchto vánočních knih a děkuju za ně Ježíškovi.


1. Pokrevní pouta - Indigové kouzlo: Richelle Mead
2. Stín noci: Deborah Harknessová

Ani nevím z jaké mám větší radost, protože se na obě těším už od doby, kdy jsem dočetla předchozí díl. Indigové kouzlo jsem četla už v únoru v originále pod názvem The Indigo Spell. Ale Čas čarodějnic byla taky úžasná kniha, takže i tuhle si přečtu co nejdříve budu moct.

Žádné komentáře:

Okomentovat