neděle 10. listopadu 2013

Vlčí pramen - Proměna: Holder Nancy & Viguié Debbie

Katelyn je po smrti své matky nucena přestěhovat se do vnitrozemí k dědovi, který bydlí uprostřed lesů ve vesnici odříznuté od nějaké větší civilizace. Poznává pár kamarádů, kteří se jí snaží pomoct v nové škole. Na projekt v dějepisu je přidělena ke Cordelii. Spolu se zajímají o legendy města, ve kterém se nacházejí. Ale když přijde řeč na tvora, který údajně střeží stříbrný důl, Cordelia se vždycky pěkně vyděsí. Než se Kat přestěhovala, zemřela tam jedna dívka a o pár týdnů později druhá. Jejich smrt se pořádně nevysvětlila, ale Cordelia si myslí, že onen záhadný tvor z dolu, s tím má něco společného. Kat tomu nevěří, až do chvíle, kdy je v noci napadena záhadným tvorem s modrýma očima.



Hodnocení podle mě:
Minulý týden jsem narazila na tuto sérii na internetu a hned se mi zalíbila a o dva dny později jsem na první díl narazila v knihovně. Hned jsem se do knihy začetla, ale musím říct, že po pár stránkách jsem málem knihu zase odložila. Kat mi přišla hrozně nesympatická a neuvěřitelně mě štvala. Začala jsem být alergická na její "začala se červenat" a "málem se rozbrečela". Tyhle dvě věty provázely celou knihu a k tomu mi přišel celý děj hrozně předvídatelný. Už od začátku jsem věděla, kdo je vlkodlak a co se nakonec stane, abych pravdu řekla, v knize se nestalo nic, co by mě překvapilo.
U obálky, jak už jsem psala dříve, se mi nelíbí, že připomíná spíš upíra. Samo o sobě by to šlo, ale ty zuby tam prostě nesedí.
Ale i přes to všechno si chci přečíst druhý díl, a doufám, že bude lepší než tenhle.

Žádné komentáře:

Okomentovat