sobota 16. listopadu 2013

Tygrova plavba: Colleen Houck

Kelsey se se svými tygry vydává na třetí výpravu, která je zase kousek přiblíží ke zlomení celé kletby. Tentokrát se chystají do podmořského světa pro Duržin náhrdelník z černých perel, který hlídá neskutečné množství vodních příšer a k tomu, pět smrtelně nebezpečných draků. Mimo to, se musí Kelsey rozhodnout mezi dvěma bratry - mezi Kišanem, který ji vždycky pomáhal a stál za ní, a Renem, kterého miluje, ale po únosu Lokešem, se mu vymazali všechny vzpomínky na ni.



Hodnocení podle mě:

Na tuto knihu jsem se těšila už od přečtení minulého dílu. Nevím čím to bylo, že mě tento třetí díl bavil méně než ty dva předchozí, možná jsem už z takovýhle příběhů vyrostla nebo možná byl příběh méně napínavý než předtím. Ale každopádně, když teď po dočtení, nemám nijak velkou potřebu si přečíst další díl. Po tom, co jsem v minulých dílech měla ráda Rena, tak v tomto díle mi přišel neskutečně otravný a Kelsey mě štvala pokaždé, když jenom přemýšlela o tom, že bude dál s ním.

Žádné komentáře:

Okomentovat