středa 6. listopadu 2013

Dokonalý pár: Ally Condieová

V Cassiině světě o všem rozhodují Správci. Vždy se řídila příkazy a těšila se, jakého ji jednou přidělí partnera. Věřila, že když se řídí příkazy, dělá správnou věc. Avšak v den, kdy má zemřít její děda, se tento svět začne pomalu hroutit. Svěří jí tajemství a s ním i básničku, která není dovolena číst. Na svém seznamovacím večírku ji vyberou za partnera jejího nejlepšího kamaráda Xendera. Ale když se dozví, že její partner měl být úplně někdo jiný, začne pochybovat ještě víc. Přibližuje se pravdě o celé Společnosti, ale ještě netuší, jak může být pravda nebezpečná pro její rodinu a všechny její přátele.



Hodnocení podle mě:
Na tuto knihu jsem četla pozitivní názory a kamarádka mi ji také doporučila. Opravdu jsem se na knihu těšila, avšak jsem ji bohužel nevěnovala tolik pozornosti, kolik bych si přála. Poprvé jsem skončila asi v polovině, protože mi do toho něco přišlo, a o dva měsíce jsem se ke knize vrátila, takže jsem se musela občas vrátit abych si připomněla dřívější události. I tak se mi kniha četla opravdu dobře a moc se těším na další díl.

Žádné komentáře:

Okomentovat