čtvrtek 31. října 2013

Píseň ledu a ohně - Bouře mečů: George R. R. Martin

Rod Lannisterů nabývá na síle, ale Tyrion stále odolává trikům své sestry a neustálým výsměchům svého synovce. Rob Stark musí bránit sever proti Greyjoyům i proti Lannisterům. V bitvách se mu daří lépe než komukoliv jinému, avšak válku jako by prohrával. Sansa je držena v Kralově přístavišti jako rukojmí a provdána na příkaz Lannisterů. Divocí za Zdí se snaží dostat na jih a Jiní znovu útočí. Jon musí splnit úkol a přidat se k divokým aby se dozvěděl proč vytvořili armádu, a jak se hodlají dostat za zeď. Daenerys shání armádu a osvobozuje otroky ve všech blízkých městech. Její draci rostou a ona plánuje s jejich pomocí dobýt západozemí.



Hodnocení podle mě:
Nejlepší na této knize je, že se v každé kapitole stane něco důležitého. Žádná tam není navíc a bez jakékoliv z nich už by to nebylo ono. Za jakoukoliv postavu se se stane nějaké zásadní zjištění, rozhodnutí nebo umrtí. Autor klidně píše dvě knihy o nějaké postavě, která je tam důležitá a najednou...PRÁSK...Hlavní postava je mrtvá. ne že by mi to u některých vadilo, ale u těch, kde jsem čekala až o nich znovu budu číst, se to nevstřebávalo zrovna lehce. Jsem ráda, že jsem se dostala za seriál, takže jsem předem nevěděla, co se stane. Těším se další díl, který už mám doma, ale myslím, že si bude muset ještě nějakou dobu počkat.

Žádné komentáře:

Okomentovat