sobota 5. října 2013

Drakie - Útěk: Sophie Jordan

Po útěku od kmene se čtyřčlenná skupinka rozhodne osvobodit Miriam. A to znamená jít přímo doprostřed pevnosti nepřátel. Všechno si naplánují, Jacinda bude jako zajatec dopravena k enkrosů. Přesně za dvacet čtyři hodin ji ostatní osvobodí spolu s Cassianovou sestrou. Ale nepřátelé drakiů s Jacindou neztrácejí čas a jejich ze začátku bezchybný plán neprobíhá podle jejich představ. Ještě než se dostanou úplně ven se musí jeden jejich člen oddělit. Sice se vzdálenost mezi nimi a základnou zvětšuje, ale lovci jsou jim z nevysvětlitelného důvodu stále v patách. Najednou už se nic neděje podle plánu, neví, co přesně se bude dít dál, ale stále musí překonávat nové smrtelně nebezpečné překážky a každou chvíli hrozí, že drakíjské největší tajemství vyjde najevo. A hrozí, že Jacindina vysněná představa o budoucnosti se zbortí jako domeček z karet...



Hodnocení podle mě:

POZOR, SPOILERY!!! Tenhle díl má přímo skvostnou obálku a příběh je ještě lepší. Kniha vás ani na chvíli nenechá vydechnout, protože je v ní tolik akce, kolik nebylo ve dvou prvních dílech dohromady. Když utekli z pevnosti, několikrát jsem se přistihla, jak doufám, že je Cassian opravdu mrtvý. A taky jsem si tak nějak myslela, že Šedý draki je Jacindin a Tamřin otec. Nevím jak mě to napadlo, když měl šedou barvu a jako zbraň měl svoje šupiny, ale tak nějak jsem si fakt myslela, že až se převtělí do lidské podoby, bude to opravdu jejich otec. A když Jabel později zabila Miriam? Tak tohle jsem si musela přečíst asi pětkrát než jsem tomu uvěřila. Byl to pro mě docela šok, že chudák uteče enkrosům, několikrát lovců a nakonec ji zabije vlastní teta. Úžasná série se skvělým koncem.

Žádné komentáře:

Okomentovat