pátek 14. června 2013

Loď mezi hvězdami: Beth Revis

Amy se musí rozloučit se svými přáteli aby s rodiči vyrazila na nově objevenou planetu, kde cesta bude trvat tři sta let. Po zmrazení ji ale zarazí, že se jí stále zdají sny a vnímá. Na vesmírné lodi je Syn v učení aby se mohl stát příštím velitelem lodi. Je tam asi dva tisíce lidí a každý se podobá každému, velitelé se snaží zabránit každému konfliktu, který tam může vzniknou. Ale když se Syn dozví o další palubě, která skrývá zmrazené lidi ze Staré Země, tak se konfliktu mezi sebou vyhnout nedá. Do toho Amy se někdo pokusí zavraždit  tím, že jí stiskne tlačítko rozmrazování na její boxu a nechá ji aby se tam utopila. Když se spustí alarm, Doktor se Synem jsou dost blízko aby zabránili její vraždě. Ale Amy není vůbec nadšená z toho, že byla na lodi probuzena údajně o padesát let dříve. A není jediná mezi rozmrazenými lidmi, ostatní už však takové štěstí neměli. A Amy se vydává hledat vraha v jejich několika kilometrovém kovovém vězení, než se mu podaří rozmrazit někoho z jejich rodičů a ona nebude na blízku.


Hodnocení podle mě:
Na tuto knížku jsem četla velice kladné reakce a hodnocení, ale moc mě to k ní netáhlo. Nakonec jsem na ni náhodně narazila, tak jsem si ji teda přečetla a musím říct, že to byl ještě takový neohraný děj, moc pěkně popsaná. A dokonce, i kdyby byla kniha popsaná z pohledu jen jedné postavy, tak bych se převážně nedozvěděla asi čtvrtinu děje. Těším se na další díl, doufám, že s k němu dostanu brzy.

Žádné komentáře:

Okomentovat