pondělí 20. května 2013

Železný král: Julie Kagawa



Meghan Chaseová žije v chudé rodině na venkově se svou matkou, čtyřletým bratrem a otčímem, který ji po většinu času ignoruje. Za pár dní má Meghan šestnáct let a ona si usmyslí, že udělá všechno proto, aby si jí všiml kapitán fotbalového týmu Scott. Meg ho má den před narozeninami doučovat počítače a jejich naplánovaná hodina se neodehraje tak, jak by si představovala. Někdo si hrál s počítačem a z toho jejich rozešle pomluvu o Scottovi. Ten naštvaně odejde a další den se jí pomstí. K tomu doma zjistí, že její nevlastní bratr Ethan byl nahrazen podvržencem a její nejlepší kamarád, kterého zná od dětství, je víla a pochází z jiného světa. Meghan by pro Ethana udělala cokoliv, a tak se vydává do tajemné země aby našla svého bratra. Ale dozví se toho mnohem více, než jen, kde je její bratr a pravda o jejím pravém otci není to nejhorší.



Hodnocení podle mě:
O knize se hodně mluvilo, tak jsem si půjčila v knihovně, kdybych neměla co číst. O pár týdnů později tam pořád ležela nedotknutá a když jsem se rozhodovala jestli ji vrátit nebo přečíst, tak jsem začala. Docela mě překvapilo, že je to kniha fantasy, nevím, co jsem očekávala, ale tohle ne. A i když jsem ji četla mnohem déle než mám ve zvyku, už mám doma další díl.

Žádné komentáře:

Okomentovat