pondělí 13. května 2013

Tajný kruh - Otrokyně: J. L. Smith

Vztah mezi Adamem a Cassie už není jen mezi nimi. Fayeiným upířím koťatům neujde nic a Faye tohoto jejich tajemství hodlá využít. Cassie je zoufalá, její věznitelka ji týrá pro potěšení, dává jí takové úkoly, které škodí nejen jí, ale také celému kruhu. Dostává se do toho stále víc a riskuje vyhoštění z klanu čarodějek. Moc, kterou nedávno nalezla je pro ni návyková a stejně tak nebezpečná. Brzy se bude volit velitelka kruhu a podle toho jak to mezi nimi vypadá, všechno bude záležet na rozhodnutí Cassie. Faye jí vyhrožuje, ale jak by něco takového mohla udělat Dianě



Hodnocení podle mě:
Tento díl byl stejně napínavý jako ten první, byla jsem hodně zvědavá, jak se to s Adamem a Cassie vyřeší a stejně tak i s Faye. A konec mě vážně překvapil, musela jsem hned číst další díl. Bohužel jsem si musela docela dlouho na něj počkat.

Žádné komentáře:

Okomentovat