čtvrtek 30. května 2013

Prokleté město: Lisa McMann

Kendall vyrůstá v malém městečku Cryer's Cross. Nikdy se neděje nic neobvyklého a všichni znají všechny. Ale když zmizí spolužačka Tiffany, všichni se účastní hledání, které má přednost i před školou. Do města se přistěhuje nová rodina, aby se postarala o starého farmáře, který je jejich příbuzný. Pár měsíců po zmizení a pár dní po příjezdu nové rodiny, zmizí další školák. Tentokrát je to Kendallin nejlepší kamarád, přítel, se kterým se zná už od narození. Ví, že Niko byl poslední týden zamlklý a choval se divně, ale na rozdíl od všech novinářů a fotografů si nemyslí, že utekl s Tiffany, která údajně čekala několik měsíců v lese. Skamarádí se se sourozenci z nové rodiny, ale svět se jí rozpadá - její nejlepší kamarád zmizel, ve škole rozpustili fotbalový tým pro nedostatek hráčů, nepřijali ji na vysokou školu a ona se musí pomalu smířit s tím, že ve městě zůstane po několik dalších let (ne-li do smrti) a jediné, co kdy bude dělat, bude pěstování obilí a plodin na farmě, kterou jednou zdědí. Ale i tak si nedá pokoj dokud nezjistí, kdo nebo co zabilo jejího přítele.



Hodnocení podle mě:
Není tak úplně knížka, kterou běžně čtu, ale docela se mi líbila. Avšak kniha mě někdy docela nudila, Nika mi bylo líto, ale na 99,9% mi bylo jasné, jak kniha končí. A takové knihy nemají moc cenu dočítat, ještě k tomu když zrovna tahle končila úplně přesně jak jsem si myslela. Ale líbil se mi nápad s těmi mezikapitolami, i když jsem jim ze začátku nevěnovala moc pozornosti.

Žádné komentáře:

Okomentovat