pátek 3. května 2013

Magie mrtvých: Ilona Andrews

Kate žije skromným životem, snaží se dělat všechnu možnou práci ve svém oboru, kterou nejde, aby si vydělala na živobytí. Do světa pronikla magie a usadila se v každém koutě, ale tím vznikají i problémy, které někdo musí vyřešit. Kate dělá nebezpečnou práci za málo peněz, ale jí to vyhovuje. Její rodiče zahynuli před několika lety a jediný, kdo jí je nejblíže, je přítel jeho otce. Ale když je i on zabit, pouští se Kate do vyšetřování. Snaží se spolupracovat s Pánem mrtvých, který ovládá upíry a se Smečkou. Ale vražda jejího opatrovníka je zvláštní, při vyšetřování jde všechno nějak moc jednoduše a ona má pocit, že stále něco přehlíží, avšak Smečka se jí na pomoc nežene, jejich vůdce si myslí, že všechno Kate dělá jen pro slávu a netuší, že když přehlíží souvislosti, Kate hrozí nebezpečí horší než smrt.



 


Hodnocení podle mě:
Knížku jsem si přečetla jen tak na zkoušku, nic velkého jsem od ní neočekávala. Ale musím říct, že mě trochu zklamala. Ne, že by byla špatně napsaná, ale moc nemusím knihy, kde je v hlavní roli policista, agent, soukromý detektiv... a něco vyšetřuje. Ale kniha skončila tak, že si myslím, že druhý díl bude lepší, tak uvidíme. Ale jsem docela ráda, že Kate neskončila s Crestem, protože už od začátku jsem ho neměla ráda. A každou chvíli, kdy byla s ním, jsem se těšila, až se s ním rozejde.

Žádné komentáře:

Okomentovat