čtvrtek 23. května 2013

Čarodějnice z Hex Hall: Rachel Hawkins

Hodnocení podle mě:
Jak už jsem dříve upozorňovala, tak jsem si někde přečetla recenzi na tuto knížku a hned jsem věděla, že si ji musím přečíst. O pár dní později jsem šla do knihovny a věřte nebo ne, tahle kniha na mě přímo volala z regálu. Byla jsem docela ráda, že jsem ji sehnala, protože jsem ji tam nikdy dříve neviděla (ani když jsem netoužila si ji přečíst). Takže když si tam na mě tak pěkně počkala, a pak si mě ještě zavolala, tak uznejte sami, že jsem ji tam prostě nemohla nechat. 
Ale nakonec musím bohužel říct, že mě kniha mírně zklamala. Ne, že by nebyla dobrá, ale na to, jak jsem se na ni těšila, byla taková...obyčejná? slabá? Prostě jsem toho čekala trochu víc. Hodně mi připomínala jeden seriál, který hrál kdysi v televizi o čarodějkách, sice jsem ho nikdy nesledovala, ale tak mi přišly ty příběhy dost podobné. U hlavní hrdinky se mi nelíbilo to, že když se zamilovala do Chastona, tak mi ty její pocity přišly takový moc ujetý. Myslím, že já bych se tak cítila asi před rokem dvěma, ale jí bylo šestnáct a autorka ty její pocity popsala asi jako by jí bylo třináct.
Další díl si sice chci přečíst, ale jenom když se naskytne příležitost, spěchat nebudu.

Žádné komentáře:

Okomentovat